Heroimage

fre. 10. juli 2020 - tor. 31. desember 2099

Finn billetter

BESTILL EN PAKKE MED 12 STYKK TIDLIGERE UTGAVER AV MEDLEMSBLADET KNAPPEN NYTT

Medlemsbladet KNAPPEN NYTT gis ut fire ganger i året og sendes rett hjem i postkassen til medlemmene. Her har du nå muligheten å sikre deg 12 stykk tidligere utgaver av medlemsbladet Knappen Nytt. I bladene finner du fagstoff, personlige historier, intervjuer, tips til stell og bruk og informasjon om utstyr, ernæring mm. Bladene du mottar kan og være andre utgaver enn de som er på bildet her.

________________________________________________________________________________________________________________________

Medlemsbladet KNAPPEN NYTT er i utgangspunktet gratis, og prisen på kr. 400.- som du betaler når du bestiller 12 utgaver er en avgift, som bidrar til å dekke foreningens kostnader i forbindelse med administrering og porto utgifter ved bestillingen og sendingen. Merk også at alle nye medlemmer av Knappen foreningen mottar blader gratis i velkomstpakken.